Livrarea plata si returul produselor

Livrarea produselor se face in termen de 48-72 de ore prin curier rapid,posta romana sau easybox  (Livrarea prin intermediul postei romane se face in zonele unde curierul nu are acoperire sau percepe taxe pentru kilometri suplimentari)

Pentru comenzi peste 500 RON cu TVA inclus, transportul este gratuit in tara

Pentru comenzi sub 500 RON cu TVA inclus - taxa de livrare 25 RON in tara.

Conditii de livrare in locker:

  • se livreaza in locker doar produsele de dimensiuni mici si medii, corespunzatoare capacitatilor permise de locker;

  • costul de livrare este de 12 lei pentru comenzile sub 500 lei sau gratuit pentru cele care depasesc acest prag valoric

Un locker standard are dimensiunile (lungime x latime x inaltime) 350 x 80 x 215 cm si este format din 5 coloane de stocare si o coloana tehnica.

O coloana de stocare este formata din 10 boxuri (cutii) cu urmatoarele dimensiuni:

  • 2 sertare mari: 445 x 390 x 470 mm;

  • 3 sertare medii; 445 x 200 x 470 mm;

  • 5 sertare mici: 445 x 100 x 470 mm.

Cum beneficiati de livrarea in easybox:

  • adaugati in cos produsele dorite (consulta aici lista produselor eligibile pentru acest tip de livrare)

  • selectati in check out la modalitatea de livrare Sameday EasyBox si alegeti locatia;

  • selectati metoda de plata dorita (card online, ordin de plata sau ramburs POS – plata cu cardul la locker) si finalizati comanda;

  • dupa expedierea acesteia, atunci cand comanda ajunge in easybox,veti primii un email de la curier cu un cod QR si un sms cu un cod PIN.Coletul poate fi ridicat prin scanarea codului QR sau prin introducerea codului pin la punctul de ridicare si urmarea instructiunilor afisate pe ecran

  • produsele se pot ridica din EasyBox in orice moment al zilei, In cazul in care nu ridicati coletul acesta este returnat.

Plata Produselor

  • Plata on line cu card bancar.Platile sunt securizate si procesate prin intermediul procesatorului de plati EuPlastesc

  • Ramburs la primirea coletului Pentru plata ramburs se percepe o taxa suplimentara in valoare de 6 lei

  • Prin transfer bancar

Documente de transport
Toate produsele sunt insotite de factura fiscala

Returnarea Produselor

Euromedical Import Export SRL se supune legilor naționale, astfel produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv."Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului"  (OG 130/2000)

Trebuie să aveți în vedere faptul că, pentru returnarea produselor, taxele de livrare vor fi suportate de dvs., iar serviciul de curierat va fi același cu cel prin care Euromedical Import Export a realizat expedierea.


Atenție! Pentru ca Euromedical Import Export SRL să ia în considerare dorința dvs. de a returna o comandă, va trebui să trimiteți formularul de retur , pe adresa de e-mail a societății in termen de 48 ore de la primirea coletului. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a nu accepta primirea coletelor retur.

Contravaloarea produselor returnate se va plati, in termen de max. 30 de zile de la returnarea coletului, prin virament bancar.

Legislația în domeniu se aplică strict persoanelor fizice, nu si clienților cu personalitate juridică. Aceștia din urmă nu vor putea denunța unilateral contractul.


La returnarea produsului trebuie sa completati formularul de retur care se trimite in colet impreuna cu marfa returnata,folosind acelasi curier cu care s-a facut expedierea.

Trimiteti coletul pe urmatoarea adresa:

STR. Campului nr 158 ap 1/A, Cluj Napoca, Jud Cluj

Tel: 0745662135

Mail: contact@euromedical.com.ro